top of page
  • תמונת הסופר/תסופר מומו

3 מוצרים מיותרים לחלוטין לאופניים מאליאקספרס

אחד התחביבים הצומחים של השנים האחרונות בקרב רוכבי אופניים, חיפוש חידושים והזדמנויות באליאקספרס. הבעיה היא שלא כל מה שנראה הגיוני וטוב בתמונה, באמת עובד או חיוני. הסכנה האמתית היא מוצרים שממש מפריעים לרוכב או שפשוט יכולים לגרום נזק לאופניים.


אספנו עבורכם כמה מוצרים מיותרים. את חלקם ראינו והופתענו שמישהו חשב שזה רעיון טוב להגיע איתם לאימון או לרכיבה. חלק פורסמו בקבוצות השונות ואחרים קפצו לנו לעיניים בהצעות שהאתר הסיני מציע למי שמחפש אבזרים לאופניים.


מחזיק כוסות לאופניים

רבים מהרוכבים שותים קפה. זה נחמד לעצור ולקנות קפה מעורר ואיכותי אחרי רכיבה או בעצירת ההתרעננות. אבל מי הגאון שחשב שלקחת את כוס הקפה לתוך הסינגל, זו הברקה?! רק שתדעו שזה לא נגמר טוב.


מטען דינאמו עם שקע USB

ילידי שנות ה- 60, 70 ואולי ה- 80, זוכרים את הפנסים שנדלקו ממתח שנוצר ע"י חיכוך של דינאמו עם הגלגל הקדמי. המוצר לא שרד מכיוון שהאט את האופניים והקשה על הרכיבה. חוק שימור האנרגיה מלמד אותנו שאנרגיה לא נוצרת או נעלמת - אנרגיה עוברת מגוף אחד לשני ומשנה צורה. לכן שימוש באנרגיה של הגלגל כדי לטעון את הטלפון, מאיט את הרוכב. לטעון את הטלפון (או הרחפן באחת הרכיבות במשמר) ע"י דיווש, אולי נשמע נהדר, אבל...


תאורת משטרה עם צופר לאופניים

זה נכון שכל מי שמאט אותנו מרגיז אותנו, אבל גם להם מגיע לרכוב. זה נכון שרוכב איטי צריך לכבד אחרים בדיוק כמו רוכב מהיר ולאפשר עקיפה, אבל לא תמיד זה אפשרי. אורות כחולים ואדומים שמהבהבים, לא באמת עובדים על שביל אופניים ולא מרשימים אף אחד. כמשחק ילדים זה נהדר, אבל מבוגרים ממש לא יכולים להרשות לעצמם את המראה המגוחך הזה.

אנחנו בטוחים שיש עוד המון מוצרים מטופשים ולא שימושיים. אתם יכולים לשלוח תמונה או קישור בעמוד הפייסבוק שלנו Bikemag - מגזין אופניים לילדים ונוער

פוסטים אחרונים

הצג הכול
bottom of page