top of page
  • תמונת הסופר/תסופר מומו

ציוד רכיבה לשדרוג החוויה בחורף

החורף הישראלי מאופיין במעט ימי גשם ובהבדלי טמפרטורה בין שעות היום ובין השעות הקרירות של הבוקר והלילה. זהו מזג אוויר מצוין לרכיבה אם אתם לבושים נכון. יציאה לרכיבה על אופניים עם שכבות של בגדים מתאימים שניתן לקלף ולאחסן בקלות בתיק או הכיסים, הם הסוד.


אספנו לכם מגוון פריטים שעושים את ההבדל בין עינוי להנאה. אז למה לסבול, אם אפשר להתכונן מראש ולהנות מהעונה הטובה של השנה?



ווינד-בלוקר, מעיל רכיבה קל חוסם רוח ואטום למים המתקפל לכיס קטן ונכנס לשלוקר או לכיס חלצת הרכיבה. המעיל מגיע במגוון צבעים וישנם סוגים שונים. חלקם עם מחזירי אור ואחרים פשוטים וזולים המשמשים רק להגנה מהגשם ומיד אחר כך חוזרים לתיק. יש גם מעילים זולים יותר, אך מניסיון הם לא עומדים במשימה לאורך זמן. מתאים מגובה 1.5מ'.

מחיר $12.88 - 19.88 בתוספת $4.33 למשלוח




ווסט רכיבה עם כיסים אחוריים לחטיפי אנגיה וג'לים. גרסה מעט שונה מהווינד סטופר הקלאסי שמיועדת ללבישה ממושכת בעות הקרות. הווסט משאיר את הידיים חשופות ומחמם את אזור החזה והגב כדי להימנע מהתקררות של השרירים ומאוחר יותר מתחושת הכאב המזכירה שריר תפוס.

מחיר $15.77 ומשלוח חינם




גרבי רכיבה לעונת מעבר. שמירה על חום כף הרגל חשוב מאוד וכדאי להימנע ככל האפשר מרכיבה עם רגליים רטובות מזיעה. השילוב של קור ורטיבות מעצים את תחושת הכאב בכפות הרגליים. אלו גרביים מנדפות זיעה ועבות הלוחצות על כף הרגל לשמירה על זרימת דם גם בטמפקטורה נמוכה. המגוון כל כך עשיר והדוגמאות הרבה יותר מושכות מגרביים רגילות, שרוכבים רבים אימצו את גרבי הרכיבה גם ליום יום.

מחיר משתנה מדגם לדגם, אך לא עולה על דולרים בודדים.




מסכת פנים לילדים, מסכת נינג'ה להגנה על פני הילדים מאוויר קר ויבש. מסכה מבד נושם לשמירה על חום הפנים. המסכה מתאימה לילדים הן בהיקף הראש והן במנה הפתח לעיניים.


מחיר באליאקספרס $1.45 ובתוספת של $1.05 למשלוח





חם צוואר עם אחיזה נוחה לאוזניים. מגן על הצאוור הפה והאף מהאוויר הקר. מקל על הנשימה ומחמם מעט את האוויר הנכנס לאף. מונע אדים על המשקפיים. מגיע במגוון צבעים גדול ונכנס לכיס לאחר השימוש.


מחיר באליאקספרס $1.99 ובתוספת של US $1.16 למשלוח




אקדח מסאז'ים של חברת שיומי עם ראשים מתחלפים. לשחרור השרירים התפוסים לאחר הרכיבה במזג אוויר קר. סוללה נטענת של 2,000 mah, צג דיגיטלי ו 4 ראשי מסאז'. מכשיר שחייבים בכל בית ובמקרה הזה הרכיבה היא סתם תירוץ. כי מי לא נהנה ממסאז' טוב...

מחיר באליאקספרס $32.44 - 35.64 ובתוספת של $8.76 למשלוח





פנס חזק עם סוללת גיבוי גדולה. עכשיו כשמחשיך מוקדם ושעות הרכיבה בחושך מתארכות, חשוב שלפנס תהיה סוללה שמספיקה לרכיבה של שעתיים לפחות. פנס בעוצמה של 1,000 לומן, עמיד במים ובנפילות. לסוללה חזקה ישנו יתרון נוסף באפשרות להטעין את הטלפון במידה ונגמרת לו הסוללה.

מחיר $24.18 בתוספת $2.32 למשלוח

bottom of page