top of page
  • תמונת הסופר/תמערכת בייקמאג

רוצים לזכות באוזניות אלחוטיות? רכבו וציירו!

תחרות רוכבים ומציירים נמשכת ואנו מאריכים את משך התחרות. הפרס המדליק - אוזניות אלחוטיות HS-420 במשקל של 22.5 גרם בלבד, מתנת סיריוס אלקטרוניקה, ישלחו לזוכה בתחרות. ניתן לרכוב ולהצטרף לתחרות באמצעות אפליקציית סטראבה עד לתאריך יום שבת ה- 24 לאוקטובר בשעה 20:00.

איך מציירים? פשוט, באמצעות אפליקציית סטרבה - STRAVA. במקום מכחול משתמשים באופניים (אפשר גם לרוץ). כל מקום בו תעברו יסומן באדום על המפה. איך מתכננים ציור יפה עם פרטים ומשמעות? גם זה לא מסובך! פותחים את מפת יעד הרכיבה ועוברים עם צבע (על נייר אמתי או בתכנת ציור במחשב) במסלול שנראה כמו הציור שרוצים להכין.


קבוצת הסטרבה לשיתוף הרכיבות המצוירות - https://www.strava.com/clubs/bike-mag

דוגמה לציור - אם רוצים לצייר פרצוף עם משקפיים, מחפשים שתי כיכרות ומסתובים סביבן את הידיות מכינים מהרכוב המוביל לכיכר הראשונה ומהכיכר היוצאת ממול בכיכר השניה והחיבור בין שתי הכיכרות יוצר את החיבור בין שתי העדשות.


מה הפרס? אוזניות ספורט אלחוטיות מדגם HS-420. הזרמת מוסיקה באופן אלחוטי מהסמארטפון, טאבלט ומכל מכשיר התומך Bluetooth. דיבורית מובנת למענה לשיחות בלחיצת כפתור במצב בלוטוס בלבד. ראשים מגנטיים לשמירה על האוזניות ללא קשרים ותושבות סיליקון גמישות להתאמה הטובה ביותר לאוזן.


פוסטים אחרונים

הצג הכול
bottom of page