top of page
  • תמונת הסופר/תסופר מומו

קפיצה בחבל לרוכבי אופניים, אתגר ומבצע מיוחד על כל סוגי החבלים

עודכן: 20 בספט׳ 2020

כחלק מאימוני הרכיבה לילדים ונערים, אנחנו מחפשים לגוון את הפעילויות הספורטיביות ולשפר את הסיבולת ואת היכולת האירובית. הפעם הזמנו את מדריך הקפיצה בחבל, אבנר מערוץ היוטיוב Rope Story. נבחרת הילדים שלנו הגיעו אחרי אימון רכיבה לספורטק מודיעין לעלות את הדופק, להזיע וללמוד משהו חדש.


למה דווקא קפיצה חבל? למה לא בעצם? הקפיצה מהנה, הציוד לא יקר ושווה לכל נפש ומשקלו הקל של חבל קפיצה מאפשר לכל רוכב לקחת אותו איתו בתתיק או בכיס. היתרון הגדול האמתי הוא ביעילות העבודה ובמהירות בה אנחנו מעלים את הדופק באימון קפיצה בחבל.

כמו שיש רכיבה על אופניים ורכיבה מקצועית עליה מתאמנים עם מדריך ומשתפרים, כך גם בקפיצה בחבל. יש לדלג ולקפצץ ויש קפיצה ברמת רב קפצן בכיר ומהיר- ואת זה בדיוק למדנו מהמסטר! אבנר הדגים ולימד איך קופצים נכון, כיצד מצליבים את הידיים, מעבירים את החבל פעמיים מתחת לרגליים בקפיצה אחת ועוד כמה תרגילים.


שמענו את החבל מפלח את האוויר, את הילדים נקרעים מצחוק ומידי פעם אווה קטן כשהחבל הצליף במי שלא התרכז ופיספס. היה קשה, מיוזע מאוד ומאתגר מאוד. אבל בעיקר היה כיף, כי בכל זאת לקפוץ זה משחרר ולקפוץ עם חברים זה ממריץ ומצחיק.

צילם: בועז קליין

את סוף האימון הקדיש אבנר להדגמת שיטת הפירמידה בה ישתמשו הרוכבים שלנו לפני מרוצים ובזמן האימונים. סטים של 100 קפיצות (דוגמה לקראת סוף הסרטון) המחולקות כמו פירמידה ל סדרות של 5-15-30-30-15-5 קפיצות מהירות כשבין כל סדרה שתי נשימות הפסקה. 3-5 סטים מביאים את הילדים הרוכבים ל 300 עד 500 קפיצות.


אני ממליץ גם לכם לנסות. זה הרבה פחות קשה ממה שזה נראה. ותזכרו רוכב מדלג הוא רוכב משתדרג

גם לחבלים במבצע דאגנו לכם, עם 5% הנחה נוספת אם רק תרשמו "מבצע בייקמאג" בהערות (ההנחה תופיע בחיוב)


בקרו בערוץ היוטיוב Rope Story

158 צפיות0 תגובות
bottom of page