top of page
  • תמונת הסופר/תיעל פלד ינאי

המלצות חמות לאבזרי רכיבה במחיר שווה לשנת הרכיבה 23/24

עודכן: 25 בספט׳ 2023

לפני שהחגים מסתיימים ומתחילה שנת הרכיבה האמיתית, אספנו עבורכם כמה אבזרים שאתם חייבים לבדוק לשדרוג חוויית הרכיבה.


תיק שתיה - שלוקר

תיק שתיה 20 ליטר עם מקום לשקית שתיה 2 ליטר ותאורה קדמית נטענת. מערכת כתפיות נוחה במיוחד עם סגירה בהצלבה למניעת תזוזה על גוף הרוכב. אבזם התיק כולל פנס LED נטען מובנה. התיק מגיע ללא שקית השתיה ומתאים לשקיות שורש או לשקיות השונות אותן ניתן לרכוש באליאקספרס, אמזון וחנויות הקמפינג.

התיק מגיע בשני צבעים, שחור ואפור בהיר.

מחיר: 88 שקלים ומשלוח מהיר ב 2 שקלים.


מעילי גשם

מעיל גשם קטן וקל במיוחד במגוו צבעים. המעיל מתקפל לתיק קטן הנכנס לכיס ושוקל פחות מ- 120 גרם. מידות זמינות S-4XL ומתאים לגובה 145 - 195 ס"מ. המעיל אטום לגשם וחוסם רוח, מסנן קרינה ומתאים ללבישה מעל בגדי הרכיבה. ניתן לרכוש גם מכנס תואם לימים סוערים במיוחד.

מחיר המעיל כ- 6.5 שקלים ומחיר המשלוח כ- 5 שקלים

מחיר המכנס כ - 20 שקלים ומשלוח לישראל חינם

קישור לרכישה: מכנסי מגן מגשם ורוח


ווסט רכיבה עם כיס אחורי לחטיפים או פנימית. גרסה מעט שונה מהווינד סטופר הקלאסי שמיועדת ללבישה ממושכת בעונות הקרות. הווסט משאיר את הידיים חשופות ומחמם את אזור החזה והגב כדי להימנע מהתקררות של השרירים ומאוחר יותר מתחושת הכאב המזכירה שריר תפוס. מניסיון מהשנה שעברה זהו ווסט עמיד במיוחד.

מחיר: 72 שקלים. משלוח חינם לישראל


פנסים

פנס לרכיבה עירונית לילדים בכיתות א' - ג'. פנס נטען עם שתי עוצמות תאורה ומצב הבהוב. הפנס עמיד בגשם (בתנאי שהילדים זוכרים לסגור את כיסוי פתח הטעינה). מספיק לרכיבה של כ 90 דקות כאשר הסוללה טעונה במלואה. בתקנה מהירה וקלה על הכידון באמצעות חבק גומי חזק. מומלץ לרכוש מראש שני פנסים ולשמור אחד לגיבוי למקרה של נפילה ושבירה של הפנס (בהזמנה של 2 פנסים המשלוח עדיין חינם).ניתן להוסיף נצנץ אחורי בצבע אדום (לא להזמין בצבעים אחרים).

מחיר כ- 11 שקלים ומשלוח חינם לישראל

קישור לרכישה - פנס נטען לאופני ילדים



פנס קדמי 1,000 לומן עם סוללה בנפח2,000, 4,000 או 8,000 מיליאמפר להטענת טלפון או מצלמת אקסטרים. הפנס מגיע עם כפתור שליטה מהכידון לשינוי עוצמת התאורה. שני מנגנוני אחיזה לכידון לבחירה והגנה מגשם ורטיבות, אך לא מטבילה במים. מומלצים הדגמים ב 27 שקלים וב 67 שקלים, שניהם פועלים בין 3.5 ל 10 שעות (תלוי בעוצמת התאורה.

מחיר 27 - 117 שקלים בהתאם לפנס. משלוח לישראל, חינם.



פנס SoRider נטען 7 מצבי תאורה, עמיד במים עם סוללה גדולה במיוחד לטעינת טלפון, מחשב רכיבה ומצלמת אקסטרים. עוצמה גבוהה במיוחד, עד 1,200 לומן ופיזור תאורה אידאלי לרכיבה בשטח. גוף אלומיניום אטום חבק כידון עם ניתוק מהיר בחצי סיבוב ומשקל נמוך - פחות מ- 200 גרם. משלוח מהיר לישראל, עד 12 ימי משלוח.

מחיר: החל מ 52 שקלים. משלוח חינם לישראל.



פנס קסדה דו כיווני עם תאורה קדמית 300 לומן ונצנץ אחורי. גוף אטום לרכיבה בגשם, משקל נמוך במיוחד, כ- 60 גרם וטעינה מהירה (פחות משעה). הפנס קטן במיוחד ונכנס לכיס או לשלוקר. ניתן להתקנה גם כפנס קדמי עם כידון האופניים.

מחיר כ- 14 שקלים ומשלוח לישראל ב 7.44 שקלים.




פדלים

פדל תואם SPD לנעלי קליטים לשטח (תחרותיים, גילאי 13 ומעלה) - פדלים ננעלים לרכיבה עם נעליים תואמות. הפדל שוקל 348 הסט כולל גם את הנעילה המוברגת לנעל.

מחיר בין 61 ל-73 שקלים ,תלוי בצבע. עם משלוח חינם לישראל. משלוח מהיר, עד 11 יום.



פלאט פדל לרכיבת אורבן ושטח - פדלים שטוחים Meroca בעלי אחיזה מוגברת בנעל עם סוליה שטוחה (לא מומלץ לרוכבים בכיתות א'-ג'). פדלים מניילון עמיד ובצבעים שונים לבחירה. פדל עם מערכת מיסבים סגורה ומוגנת ממים, אבק ונזק מנפילות. הפדלים אוחזים את הנעל באמצעות ברגים הבולטים מהפדל ומונעים החלקה, אך מאפשרים את ניתוק הרגל מהפדל ע"י הרמת הרגל וללא מאמץ.

המחיר כ- 45 שקלים ומשלוח חינם לישראל. משלוח מהיר עד 12 יום. שימו לב לקופונים ולהנחה הנוספת במידה ותקנו מוצרים נוספים בחנות (המבצע משתנה כל הזמן)



פדל משולב המתאים רם לרכיבה עם נעלי קליטים וגם לנעליים רגילות. פשרה למי שרוצה להנות מכל העולמות בלי להחליף פדלים. מתאים לרוכבים תחרותיים המשתמשים באופניים גם לצרכי רכיבה יום יומית. הפדל שוקל 406 גרם וניתן לבחור בין סט הכולל גם את הנעילה המוברגת לנעל, לפדל בלבד. שימו לב לא להתבלבל עם הפדלים השטוחים הפשוטים יותר הנמצאים בין אפשרויות הבחירה.

מחירים בין 51 ל- 84 שקלים עם משלוח חינם עד 15 יום (שימו לב לקופונים בעמוד הרכישה)



משאבה

משאבה אלקטרונית נטענת CYC LAMI Mini Plus קטנה במיוחד. ניפוח מהיר עד 80 PSI וטעינה מהירה, כ- 25 דקות, באמצעות חיבור USB-C. המשאבה מתאימה לניפוח צמיגים עם ונטיל פרסטה (צרפתי) או שרדר (מכונית) ושוקלת רק 110 גרם ונכנסת לכיס או לשלוקר. משלוח מהיר לישראל, עד 12 יום.

מחיר: 152 שקלים ומשלוח חינם לישראל.



186 צפיות0 תגובות

פוסטים אחרונים

הצג הכול
bottom of page