top of page
  • תמונת הסופר/תכפירי בדרכים

קסדת אופניים לייזר ונדל, ביקורת שימוש

אני רוכב על אופניים כבר המון שנים ותמיד עם קסדה. בגיל 4 קיבלתי אופני איזון וקסדת ילדים קטנה ומאז החלפתי המון קסדות. את קסדת הלייזר ונדל קיבלתי ביום ההולדת 10 ועל האריזה היה כתוב שזאת קסדת שטח ספורטיבית.

זאת קסדת מותג יקרה של חברה מאוד נחשבת בעולם ולא דומה בשום צורה לקסדות שקונים באליאקספס או בחנויות הצעצועים. היא מחזיקה את העורף עם מנגנון מתיחה ייחודי שממש תופס את הראש כמו שתי ידיים שהאצבעות שלהן שלובות. המתיחה של המנגנון נעשית מלמעלה ולא מאחור כמו בקסדות האחרות ומאוד קל להגיע אל המותחן.


הקסדה מאווררת וקלה מאוד, אבל הכי אני אוהב את השם שלה. לדגם קוראים ונדל וזה מתאים לי כי אני ונדליסט. חבל לי רק שהקסדה בצבע לבן חלק ולא עם צביעה משוגעת שקל לזהות מרחוק. לפעמים אני חושב לצבוע אותה עם טושים, אבל כולם אומרים לי שחבל ושזה לא יצא יפה.


הקסדה מגיעה ב- 3 מידות. מידה S מתאימה מהיקף ראש של 52 ס"מ ומתאימה לילדים. הקסדה מתאימה לרכיבה ספורטיבית בשטח עם עיצוב אווירו דינמי שמפחית את רעשי הרוח והיא עולה קצת פחות מ- 400 ש"ח. אפשר למצוא אותה באינטרנט ובחנויות האופניים המקצועיות. זאת הקסדה הכי טובה שהייתה לי ואני הספקתי לרכוב איתה די הרבה.

45 צפיות0 תגובות

פוסטים אחרונים

הצג הכול
bottom of page